svibnja 04, 2009

AUTOMOBIL ZA LOV



Toyota Hilux - Šesta generacija Toyotinog pick-upa


Otkad je 1967. godine u Japanu prodan prvi Hilux, ovih je vozila proizvedeno više o 12 milijuna, a najnoviji Hilux pripada šestoj generaciji Toyotinog drugog po redu (odmah nakon Corolle). najprodavanijeg modela u cijelom svijetu.
Ali Hilux model se prodaje u više zemalja svijeta nego najprodavaniji Toyotin automobil Corolla zbog toga što su kupci brzo prepoznali prednosti vozila 3 u 1.


Toyota Hilux prodaje se u tri pick-up karoserijske izvedbe.
Single Cab sa kratkom kabinom sa dva sjedala i dužinom teretnog prostora 2315 mm, potom kao Extra Cab sa malo produženom kabinom koja iza prednjih sjedala ima kratku klupu na prijevoz dodatne tri osobe, ali je pri tom dužina teretnog prostora nešto kraća i iznosi 1805 mm, a treća karoserijska verzija je Double Cab koja ima najveću kabinu za prijevoz pet osoba i ujedno najkraću dužinu teretnog prostora od 1520 mm.
Kod svih karoserijskih verzija širina teretnog prostora je 1520 mm i visina 450 mm. Pri tom su vanjske dimenzije vozila uvijek iste, ukupna dužina je 5255 mm, širina 1835 mm i visina 1795 mm.

Hilux je poznat kao vrlo izdržljiv, beskompromisan i pouzdan pick-up za sve uvjete i za sve predjele svijeta. Može se slobodno reći da je ova nova moderna generacija Hiluxa, pick-up za posao ali i za zabavu. Toyota Hilux pick-up je ultimativan izbor za posao, avanturu i slobodno vrijeme sa velikim teretnim prostorom.

Osim što je dobio unaprijeđenu tehniku, Hilux je u svojoj posljednjoj generaciji "ispeglan" i izvana. No, kao što dobro znamo iz primjera drugih vozila ove kategorije, neke krute zakonitosti estetike uvijek treba zadovoljiti. Upravo stoga, zbog potrebe za četvrtastim stražnjim sandukom, visokom karoserijom i drugim detaljima svojstvenim pick-up automobilima, dizajnerima ne ostaje previše prostora. Hilux šeste generacije ima moderan prednji dio s velikim otvorom za hlađenje iz kojeg dopire huka i grmljavina 2,5-litrenog turbodiesela.

S osmom generacijom Hiluxa stigao je i 3-litreni D-4D motor preuzet iz Land Cruisera. Okretni moment od 340 Nm raspoloživ je već od 1400 o/min pa sve do 3400 o/min. Common railom sa 170 KS, nevjerojatno je kako 1,8 tona težak automobilom stotku dostiže za 12 sekundi, a kada se 'zalaufa' (maksimalna brzina je 170 km/h) toliko djeluje moćno da vozač ima osjećaj kako ga ništa ne može zaustaviti.
No nema straha jer samoventilirajući diskovi sprijeda i bubanja straga uz pomoć ABS-a učinkovito obavljaju zadaću naročito ako su na automobilu nove novcate gume kao što se nama posrećilo.
Ovaj agregat iznenađuje i svojom potrošnjom - prosjek testa iznosi devet litara nafte na 100 km!

U svojoj unutrašnjosti Hilux nas više podsijeća na dostavno nego li terensko vozilo. Dizajn prednje armature oblikom "vuče" na unutrašnjost osobnog automobila, no odabrani materijali koji su očito grubi i izdržljivi, na prvome mjestu trebaju biti trajni i jednostavni za pranje. O prostranosti, kako na prednjim tako i na stražnjim, sjedalima ne treba mnogo pričati s obzirom da se radi o automobilu dugom 5130 mm i širokom 1760 mm. Izbor boja u unutrašnjosti je, očekivano, monoton, ergonomija veoma dobra, a preglednost vrhunska s obzirom na visok položaj sjedenja. Određeno navikavanje ipak zahtijeva parkiranje u prometom preopterećenim gradskim ulicama (ako baš morate Hiluxom u grad) zbog činjenice da stražnji branik strši dalje od ruba vratiju prtljažnika.

Ovaj pick-up je posljednjim face liftingom dobio i ljepši interijer u kojem lako zaboravite da straga vučete dva metra drva.
City paket opreme i još k tome dodatno opremljen najbogatijim paketom opreme Executive koja nudi kožna sjedišta, cd radio s MP3 reprodukcijom, šminkerske letvice pragova s natpisom Hilux…
U osnovnom paketu Country ovaj pick-up ima od sigurnosnih elemenata ABS i dva zračna jastuka, reduktor (H2, H4, i L4 - samo u opciji 4x4) ), blokadu stražnjih diferencijala i ručni klima uređaj na izvedbi double cab.







Nema komentara:

Objavi komentar